miercuri, 20 ianuarie 2010

Gafa de proportii: Orange Shop vinde produse conectate prin Vodafone

Cel putin asa se intelege din pagina 152 a revistei trimestriale Styler iarna 2009-2010 pentru shopping in City Baneasa.





Fapt: Formidabil, dar uite ca intr-o revista de publicitate, apare ca prin Orange Shop se vinde la un anumit pret Blackberry 8520, iar la Figura cu numarul respectiv (6) apare acel model de blackberry, dar avand pe display marea imagine a rivalului lui Orange, si anume emblema Vodafone si mai apare si numele acestei companii, asa cum apare pe un mobil in momentul in care este conectat intr-o retea. Si credeti-ma, nu exista pe pagina respectiva inca vreo numaratoare ca sa se creada ca am confunadat eu si acel 6 era de mai sus.

Presupuneri personale: Acum stau si ma gandesc, banuiesc ca Orange Shop a dat niste banuti pentru aceasta reclama, in scopul de a avea vanzari. Pe de alta parte, din cate stiu si cred eu, imaginea a avut mereu un impact mai mare asupra omului, si poate fi folosita ca un mijloc foarte bun de transmitere a mesajelor subliminale. Deci, degeaba scrie acolo ca se vine la Orange shop, cand gandul si pasii te vor purta spre Vodafone… Aici vorbesc de speculatii

Deci, ma intreb, persoana care a gresit, cam cat a platit pentru aceasta greseala? Si ea, si seful ei sau persoana (daca cel care a gresit era de la aceasta publicatie) care a reverificat revista inainte de a da OK-ul pentru tipar. Nu vreau sa ma gandesc ca poate poza a fost trimisa de un angajat Orange )))) Si banuiesc ca, pe langa contravaloarea reclamei in sine, au mai fost si ceva daune, ca pana la urma s-a finalizat in a fi o reclama, chiar daca cica “mascata”, pentru concurenta. Si chiar poate (???) gratuita. Posibil sa fi suportat si costurile pentru retiparirea intregii publicatii, daca s-au sesizat pana acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu