joi, 18 februarie 2010

Filme: “Funny People” – da, “Did You Hear About the Morgans?” – nu

In dorinta de a-mi mai destinde mintea creata, am dat iama prin comedii, sa vad daca gasesc ceva amuzant si relaxant. Prima oara am incercat "Did You Hear About the Morgans?" (Ce-o fi cu soţii Morgan) - 2009, in ciuda parerilor proaste a celor ce l-au vazut. Am zis ca inceputul e inceput, apoi s-a intamplat intriga care parea incitanta, insa curand totul s-a transformat intr-o mare plictiseala cica romantica. Ma asteptam ca Hugh Grant si Sarah Jessica Parker sa fac un super film, in care cei doi sa fie ca sarea si piperul, ca uleiul si otetul, doar ca filmul, din nu stiu ce motive, a iesit foarte fad, fara sare si piper... :(

"Funny People" aka Tipi Simpatici (2009), l-am ales si pentru ca in principiu filmele in care a jucat Adam Sandler nu mi-au displacut atat de mult. Prin partile de inceput, am zis la un moment dat ca filmul e naspa, mi se pareau prea depasite sau rasuflate, fara gust glumele spuse de cei ce se dorea a fi comedianti (funny people). Am ramas sa vad totusi mai departe. Imi place sa nu ma arunc de la prima impresie, gandindu-ma ca oamenii care au contribuit au avut un mesaj de transmis, plus ca vroiam sa vad care era rolul lui Sandler. Asa ca undeva dupa intriga a inceput sa fie din ce in ce mai interesant, glume mai bune, chiar si un mesaj in background, cu rasturnari haioase de situatie ;) Pe langa Adam Sandler, au jucat foarte bine si Seth Rogen si Eric Bana. A meritat sa trec peste inceput, e un film ok, merita vazut ;)



Trailer → Youtube Funny People

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu