joi, 15 octombrie 2009

Criza??? Proprietarii de imobile nu considera ca in Romania este criza

Criza in Romania? Romanii nu au bani? Ha! Dupa proprietarii de imobile din Bucuresti nu s-ar spune ca ar fi asa. Pai ei s-ar parea ca traiesc intr-o lume paralela, cel putin cu realitatea mea, caci ei cred ca-si pot vinde apartamentele, ma refer mai ales la cele noi la niste preturi exorbitante. O cunostinta a mea, in cautarea unui apartament, vede un anunt pe un bloc nou si suna sa se intereseze. Da, aveau apartamente cum cauta, spatiu mare: 80 mp2 la pretul de... 180.000 EURO!!! Si daca nu crezi, vezi si pe internet, preturi care duc la apartamente la 350.000 EURO. http://www.mateiinvest.ro/index.php/apartamente-3-camere/

Daca vrei sa faci o comparatie cu Budapesta constati cu stupoare ca preturile sunt la 1/3 si chiar infinit mai mici http://www.hungaromax.com/budapest/english.html , sub 100.000 euro gasesti case cu curte.

Concluzia logica pe care ar trage-o un strain, in urma unei cercetari a pietii imobiliare, ar fi ca in Romania nivelul de trai este excelent, criza nu exista, iar Ungaria ar fi intr-un declin total...

So, am innebunit eu, au innebunit romanii cumparatori sau proprietarii?

3 comentarii:

  1. au innebunit propietarii...eu am incercat sa vad un ap cu 3 camere si lumea si agentiile nu ofereau mai mult de 70.000 cu tot cu mobilier. iar eu ca si propietar am luat-o razna si mi-am bagat picioru in toti...:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. si ca sa vedeti ceva cu oarece asemanari si legat de imobiliare si criza, am sa citez putin din "Banii nostri.ro":

    < Faptul ca pietele imobiliare au avut picioare de lut in fata valului crizei financiare, urmata de cea economica, nu mai este o surpriza. Dar, in ciuda faptului ca segmentul de lux era de asteptat sa sufere si mai mult decat rezidentialele obisnuite, rata de scadere a pietelor imobiliare de high-class a fost mult mai mica sau chiar imperceptibila. Pana si producatorii si comerciantii de mobila de lux sunt surprinsi ca pentru ei criza nu se comporta la fel.

    Insa, cel mai bine se vede pe pietele din Vest, unde nu toti oamenii instariti au suferit de pe urma scaderii economice, ba chiar unii au profitat de pe urma ei. Si astfel, nevoia de lux si de apartamente de lux a ramas una reala. >




    sursa: http://www.baniinostri.ro/Imobiliare/Luxul-in-imobiliare-este-mai-imun-la-criza--a1546.html

    RăspundețiȘtergere